Aplicatia 24pay

Soluție plată a biletului de călătorie Tursib,  cu telefonul mobil, începând cu data 12.11.2018

Clienţii Tursib pot achiziţiona bilete de călătorie direct din autobuz cu ajutorul telefonului mobil, prin intermediul aplicației 24pay. Aplicația 24pay oferă acces la o modalitate modernă, rapidă și sigură de plată a transportului în comun.

Utilizarea acestei aplicații nu implică niciun cost suplimentar, valoarea legitimațiilor de călătorie fiind aceeași ca în cazul biletelor clasice, pe suport de hârtie.

24pay OR Pentru a achiziționa un titlu de călătorie, este necesar să accesezi secțiunea "Transport Public" din aplicația 24pay și să scanezi codul QR afișat în autobuz.

Dacă telefonul  tău este echipat cu tehnologie NFC, îl poți apropia de eticheta cu simbolul NFC.

După scanare, vei selecta titlul de călătorie dorit.

După confirmarea tranzacției, titlul de călătorie achiziționat va fi disponibil în secțiunea Portofel.  Aici poate fi accesat în caz de control și prezentat reprezentantului operatorului de transport.

Refuzul de a prezenta controlorului codul de legitimare se consideră contravenție și se sancționează conform reglementărilor în vigoare!

Lista tranzactiilor este disponibila in sectiunea “Istoric”.

Informaţii despre Aplicaţia 24pay24pay

1. Cerințe tehnice

24pay App

Aplicația 24pay  este dedicată utilizatorilor de smartphone, fiind disponibilă în :  Google Play  ( Magazin Play) – pentru Android si App Store – pentru iOS.

Cerințe minime:

  • Android versiunea 4.4 și iOS versiunea 10.
  • conexiune de date mobile 3G sau acces wireless
  • Optional NFC

2. Accesul în aplicație

Descarcă aplicația din Google Play (pentru Android) sau din App Store ( pentru IOS).
Instalează aplicația pe telefon, urmând pașii:

  • Completează numărul tău de telefon;
  • Setează codul PIN24pay  format din 4 cifre (acest cod va fi necesar pentru autentificare și confirmarea plăților);
  • Citește Termenii și Conditiile și confirmă că ești de acord cu aceștia,  prin bifarea căsuței;
  • Apasa butonul “Register”;
  • Vei primi un SMS cu un cod de validare format din 6 cifre;
  • Introdu codul primit (pentru telefoanele Android, dacă se acordă permisiunea, câmpul va fi completat automat cu codul receptionat prin SMS).

3. Setări

  • Pentru a putea efectua tranzacții, sunt necesare următoarele date personale (se vor completa în secțiunea “Setări- Date Personale”):
    • Numele și prenumele
    • Adresa de email
  • În secțiunea "Setări", poți modifica oricând numărul de telefon, numele și prenumele sau adresa de email.
  • Pentru a adăuga un card, accesează secțiunea “Detalii plată" și apasă "Adaugă". Vei fi redirecționat în pagina procesatorului de plăți, unde vei introduce datele cardului:  
    • Numărul cardului bancar
    • Data de expirare a cardului bancar  
    • Codul CVV2/CVC2 al cardului

Poți șterge oricând detaliile cardului. Această acțiune este ireversibilă, iar datele cardului nu vor mai fi disponibile în aplicație. Poți înrola ulterior același card sau un card nou, fiind necesar să introduci din nou datele în pagina procesatorului.

4. Modificare date

 Recuperare cod Pin24pay

 In secțiunea “Autentificare”, apasă “Am uitat PIN24pay” și urmează pașii:
• Validează numărul de telefon;
• Alege și confirmă un nou cod PIN24pay.

Atenție! Din motive de securitate, datele cardului tău vor fi șterse, așadar este necesar să le reintroduci în secțiunea “Detalii plată" .De asemenea, dacă introduci codul PIN24pay greșit de 6 ori, datele cardului vor fi șterse. 

Recuperare cont în cazul schimbării telefonului ( device nou)

În secțiunea “Autentificare”, urmează pașii:
• Completează  numărul de telefon;
• Introdu codul PIN24pay;
• Validează numărul de telefon.
- dacă ai introdus codul PIN24pay corect, vei intra în cont;
- dacă ai introdus codul PIN24pay greșit, va fi necesar să urmezi procedura de mai sus, de recuperare a codului PIN24pay.

Recuperare cont în cazul schimbării numărului de telefon 

În secțiunea “Securitate/Schimbă număr telefon", editează numărul de telefon.
Confirmă modificarea introducând codul PIN24pay.
Autentificarea cu amprentă este permisă după prima înregistrare a utilizatorului.

Ștergere cont

Poti șterge contul tau24pay accesând sectiunea “Stergere cont” din meniul “Setări”. Această acțiune este ireversibilă. Vei confirma ștergerea contului prin introducerea numărului de telefon, iar toate datele tale vor fi șterse.

Sugestii

Sugestia dumneavoastră

Completați mesajul și codul de verificare, apoi apăsați pe 'Trimite'.

Dacă doriți să primiți un răspuns, va rugăm folosiți formularul de contact.