Procedura de incarcare a cardului pentru persoane fizice

Pentru emiterea cardurilor este necesara colectarea datelor personale si semnarea acordului de utilizare a acestor date, de catre fiecare abonat în parte, o singura data la emiterea inițială a cardului.

Colectarea datelor se va face la Agenția Tursib, la sediul societății (Sibiu, Calea Dumbravii, nr.135). Pentru a vizualiza programul de lucru al Agentiei, apasati aici.

Captarea datelor personale se face prin scanarea actului de identitate sau preluarea manuala a acestora pe baza unui document de identitate.

Pentru siguranta datelor, in locul CNP-ului se va acorda un Cod Tursib unic, ce va fi utilizat in toate prelucrarile datelor personale.

Din luna următoare emiterii cardului, abonamentul poate fi "cumpărat" de la orice chioșc Tursib, prin următoarea procedură:

  • prezentați cardul vânzătoarei, care va verifica perioada de valabilitate înscrisă pe card;
  • solicitați abonamentul dorit și achitați contravaloarea acestuia;
  • vânzătoarea va incărca cardul cu perioada de valabilitate solicitată și va emite chitanța aferentă;
  • Păstrați chitanța! In urmatoarele 24 ore de la incărcarea cardului, chitanța se prezintă organelor de control.

Acest sistem permite acordarea următoarelor titluri de călătorie:

  • abonament lunar, la tariful de 65 lei, valabil din data de 01 pana in 30/31 a fiecarei luni;
  • abonament jumatate de lună, la tariful de 34 lei, valabil din data de 01 pana in 15 a fiecarei luni sau din 16 in 30/31 a fiecărei luni;
  • abonament săptămânal – valabil 7 zile calendaristice;
  • legitimație zilnică.

Detalii suplimentare puteti obtine accesand adresa de mail: relatiicupublicul@tursib.ro.

Sugestii

Sugestia dumneavoastră

Completați mesajul și codul de verificare, apoi apăsați pe 'Trimite'.

Dacă doriți să primiți un răspuns, va rugăm folosiți formularul de contact.