Procedura de incarcare a cardului pentru societati comerciale

Se transmite, catre societatea comerciala contractul de colaborare;

Dupa primirea acceptului de colaborare si a numarului de angajati care solicita abonament Tursib - tip card, se trimit formulare pentru Nota de informare - Acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal pentru emiterea cardului electronic, pentru fiecare angajat (client Tursib) in parte (antetul Tursib va contine in mod obligatoriu codul de operator 18755, acordat de ANSPDCP);

● Angajatul desemnat prin decizia conducerii Tursib (cu drept de prelucrare a datelor cu caracter personal), se va deplasa la sediul societ??ii pentru preluarea datelor personale si emiterea cardurilor, in baza formularele de acord semnate. Aceasta procedura se aplica in cazul societatilor comerciale care achizitioneaza abonamente pentru mai mult de 50 angajati. In caz contrar, angajatii societatii comerciale se vor prezenta personal la sediul Tursib pentru preluarea datelor si semnarea formularelor privind acordul.

Pe baza datelor obtinute, Operatorul va emite cardurile personalizate, care vor contine: numele si fotografia solicitantului, codul Tursib atasat fiecarei persoane.

Pentru siguranta datelor, in locul CNP-ului se va acorda un Cod Tursib unic, ce va fi utilizat in toate prelucrarile datelor personale.

Se va incheia, cu societatea comerciala, un contract de vanzare a abonamentelor card cu clauze privind modul de plata a contavalorii abonamentelor, termene de plata, penalitati intarziere etc.

Procedura de validare (cu inregistrarea perioadei de valabilitate solicitate) a cardurilor abonament pentru angajatii unei societati comerciale:

Incepand cu luna urmatoare emiterii, validarea cardurilor se va face astfel:

a. Societatea comerciala transmite electronic (prin fax sau mail) listele cu numele si codul cardului corespunzator fiecarei persoane pentru care se solicita abonament aferent lunii respective;

b. Persoana desemnata prin decizia conducerii Tursib, va valida cardurile, in mod automat de la sediul societatii noastre in conformitate cu listele primite, astfel:

Acceseaza baza de date corespunzatoare angajatilor firmei solicitante;

Solicita acceptul biroului contabilitate pentru validarea cardurilor societatii solicitante;

Se acceseaza codul cardului fiecarui angajat din lista si se bifeaza perioada de valabilitate solicitata.

Avantajul consta în simplificarea procedurilor lunare de eliberare a abonamentelor. Institutia va transmite listele cu persoanele pentru care se solicita abonamente pentru luna următoare. Listele vor fi trimise până în data de 20 a lunii curente prin mail, la adresa imprimate@tursib.ro.

Cardurile vor fi încărcate cu perioada de valabilitate solicitată, direct din serverele Tursib, fără a mai fi necesară deplasarea delegatului societății pentru ridicarea lor si distribuirea abonamentelor catre fiecare angajat.

SC Tursib SA va pastra oferta de tarifare actuala.

Sistemul permite acordarea de titluri de călătorie , astfel:

  • abonament lunar – (din data de 1 până în data de 30/31);
  • abonament jumatate de lună - valabil 15 zile ( din 1in 15 si din 16 in 30/31);
  • abonament săptămânal – valabil 7 zile calendaristice;
  • legitimație zilnică.

Pentru detalii suplimentare va puteți adresa d-nei ing. Alexandru Olivia la nr. de telefon 0723.555.951 sau la adresa de mail marketing@tursib.ro.

Sugestii

Sugestia dumneavoastră

Completați mesajul și codul de verificare, apoi apăsați pe 'Trimite'.

Dacă doriți să primiți un răspuns, va rugăm folosiți formularul de contact.