Procedura de reemitere a abonamentului card in caz de deteriorare, pierdere, furt

  1. Posesorul cardului se deplaseaza personal, in cel mai scurt timp de la constatarea deteriorarii/ pierderii/ furtului la Casieria Tursib de pe Calea Dumbravii nr.133 – 135, program de lucru de luni pana vineri, intre orele 7.00 - 15.00.

  2. Se legitimeaza pe baza actului de identitate.

  3. Personalul Tursib verifica in baza de date (lista de abonati) daca solicitantului i s-a emis card Tursib.

  4. Solicitantul declara pe proprie raspundere deteriorarea/ pierderea/ furtul cardului.

  5. Se dezactiveaza cardul initial pentru a nu mai putea fi folosit in sistem.

  6. Solicitantului i se va elibera un nou card, in valoare de 20 lei (inclusiv TVA), pentru care se va emite factura.

  7. Solicitantul va achita contavaloarea facturii, in numerar, la casieria SC Tursib SA.

  8. Solicitantului i se va elibera un nou card, care se activeaza cu perioada ramasa neutilizata din abonamentul deteriorat/ pierdut/ furat.

  9. Reactivarea cardului se face in termen de 24 ore de la prezentarea solicitantului la sediul SC Tursib SA.

  10. Solicitantul are obligatia de a pastra asupra sa documentul care atesta plata noului card (bon fiscal/chitanta), document care va fi prezentat inspectorilor de trafic ai societatii in cazul unui control in intervalul celor 24 ore. Acest document atesta faptul ca solicitantul are abonament card valabil de la data inscrisa pe documentul de plata si se afla in perioada de activare a noului card.

Sugestii

Sugestia dumneavoastră

Completați mesajul și codul de verificare, apoi apăsați pe 'Trimite'.

Dacă doriți să primiți un răspuns, va rugăm folosiți formularul de contact.