Proceduri pentru cazurile in care operatiunea nu a fost efectuata/aprobata

Dacă tranzacția nu este aprobată, pe ecranul validatorului apare mesajul «RESPINS» și se eliberează automat o chitanță în care este specificat faptul că tranzacția nu a fost aprobată și motivul pentru care nu a fost aprobată tranzacția.

In funcție de motivele afișate se impun următoarele măsuri:

1.Mesajele de pe Validator în cazul în care operațiunea nu se poate efectua ca urmare a unor erori de comunicație:

În cazul acestor erori călătoria NU se va imputa calatorului, insa va prezenta inspectorului de trafic chitanța care sa demonstreze defecțiunea.

Mesaj POS Observații
TRANSACTION FAILED: INCEARCA DIN NOU – CE "communication error" - linia telefonică este ocupată / nu este activă sau linia HOST-ului nu este deschisă
TRANSACTION FAILED: INCEARCA DIN NOU – ND Problemă de comunicație cu nodul concentrator de date (apare de regulă după ce s-a înregistrat una din erorile de mai sus, terminalul are blocat în memorie un REVERSAL și nu îl poate transmite la HOST)
EMITENT INDISPONIBIL Banca emitentă a cardului nu poate fi contactată pentru obținerea autorizării.

2.Mesajele de pe Validator în cazul în care operațiunea nu a fost aprobată:

În cazul acestor erori, calatorul este direct raspunzator privind validitatea calatoriei.

Mesaj POS Observații
FONDURI INSUFICIENTE Fonduri insuficiente (clientul nu are suma respectivă în cont)
ANUNTATI EMITENT Sunați la centrul de autorizare al BRD
NU ACCEPTATI Tranzacție nepermisă. Nu efectuați operațiunea.
CARD PIERDUT/RETINE Card pierdut – cardul clientului este declarat pierdut
CARD FURAT/RETINE Card furat – cardul clientului este declarat furat
CALL SECURITY Cardul clientului nu se mai poate utiliza
CARD INVALID Card invalid
Sugestii

Sugestia dumneavoastră

Completați mesajul și codul de verificare, apoi apăsați pe 'Trimite'.

Dacă doriți să primiți un răspuns, va rugăm folosiți formularul de contact.