Procedura de emitere și încărcare/reîncărcare a cardului Tursib pentru persoanele juridice

Emiterea și încărcarea cardurilor Tursib prin intermediul portalului Tursib:

Persoanele juridice au posibilitatea să solicite emiterea și încărcarea sau reîncărcarea cardurilor Tursib din PVC pentru angajații din cadrul firmei lor prin intermediul portalului Tursib.

Portalul de încărcare a titlurilor de călătorie Tursib este o nouă metodă implementată de către Tursib pentru simplificarea procesului de transmitere a solicitărilor de emitere și încărcare sau reîncărcare.

Titlurile de călătorie care pot fi încărcate pe cardurile Tursib pentru angajații dumneavoastră în cadrul portalului:

  1. Abonamente săptămânale;
  2. Abonamente 30 de zile urban nominal și nenominal;
  3. Abonamente 30 de zile Păltiniș nominal și nenominal.

Accesul în portal se realizează prin apăsarea butonului “Încarcă cardul” din pagina principală a site-ului www.tursib.ro sau apăsând click aici.

Portalul permite atât transmiterea solicitărilor de emitere și încărcare a cardurilor Tursib cât și solicitările de reîncărcare ulterioară a acestora.

Dacă solicitarea de emitere și încărcare este făcută prin intermediul portalului Tursib cardurile vor putea fi ridicate de la sediul Tursib de pe str. Munchen, nr. 1, Sibiu.

Pentru a putea folosi portalul firmele trebuie să aibă un cont creat. Persoanele juridice din baza noastră de date au beneficiat de crearea contului odată cu lansarea portalului, însă firmele care nu au deja un cont creat în portal trebuie să transmită o solicitare de creare a unui cont pe adresa de e-mail relatiicupublicul@tursib.ro/marketing@tursib.ro. Solicitarea trebuie să conțină următoarele informații: adresă de e-mail (va fi cea folosită ulterior pentru logarea în cont), RO-ul/CUI-ul și adresa firmei.

După transmiterea datelor către Tursib, veți primi un e-mail când contul a fost creat, iar dumneavoastră trebuie să introduceți adresa de e-mail anterior transmisă și să setați o parolă contului prin apăsarea butonului “setare/resetare” parolă din portal.

Listele cu angajații se vor atașa în portal în format CSV. Formatul va fi pus la dispoziție din partea Tursib și trebuie completat în acel model pentru evitarea oricăror erori de formatare. Astfel vor fi 2 fișiere CSV, unul folosit pentru EMITEREA și ÎNCĂRCAREA cardurilor și unul folosit pentru REÎNCĂRCAREA cardurilor Tursib.

Pentru emiterea și încărcarea cardurilor este necesar să se atașeze și “Nota de prelucrare a datelor cu caracter personal” în format scanat.  

Nota de prelucrare a datelor cu caracter personal poate fi descărcată aici.

De asemenea, vă rugăm să țineți cont de faptul că valabilitatea abonamentelor Tursib este fie de 7 zile fie de 30 de zile calendaristice. Astfel, listele cu angajații trebuie încărcate și transmise înainte de trecerea celor 7/30 de zile pentru evitarea oricăror neplăceri. Un exemplu util de transmitere a listelor regăsiți în ultima parte a fișierului “Manual de utilizare al persoanelor pentru persoanele juridice”.

Efectuarea plății prin intermediul portalului Tursib se poate efectua prin 2 modalități:

  1. Firmele care au încheiat contract cu Tursib S.A. și au acceptat un termen de plată (scadență) vor efectua plata prin OP (în termenul agreat prin contract).
  2. Firmele care nu au încheiat printr-un contract valabil un termen scadent cu Tursib S.A. vor efectua plata prin OP sau card bancar.

*Vă rugăm să vă asigurați că OP-ul conține semnătura digitală sau fizică a băncii emitente și ulterior să-l încărcați în portalul Tursib.

De asemenea, precizăm faptul că facturile fiscale se vor descărca de către utilizator direct din portal, fără a mai implica personalul Tursib.

Status comenzi:

  • Inițializare – comanda este salvată. ATENȚIE: în acest stadiu comanda nu este transmisă către Tursib;
  • Spre plată – trebuie încărcat OP-ul sau făcută plata cu card bancar;
  • Verificare OP – comanda este transmisă către Tursib, care urmează să verifice OP-ul și ulterior să valideze comanda;
  • Verificare – comanda este transmisă către Tursib, care urmează să verifice suma plătită și ulterior să valideze comanda;
  • Respinsă – operatorul observă o erore (explicații la motiv refuz);
  • Șters – comanda a fost ștearsă de către utilizator;
  • Finalizată – comanda a fost încheiată, emisă factura fiscală și cardurile persoanelor din comandă au fost încărcate;
  • Termen de plată – pentru companiile care au perioadă scadentă în contract.

Odată cu această nouă procedură de transmitere a cererilor de emitere/reîncărcare pentru angajații dumneavoastră, vechea modalitate de transmitere, respectiv transmiterea listelor cu angajați spre casieria centrală Tursib NU va mai fi disponibilă.

Vă rugăm să rețineți faptul că abonamentele astfel achiziționate vor fi disponibile pe cardul Tursib din PVC, NU în aplicația mobilă SibiuBus.

Astfel, angajații după încărcare trebuie doar să valideze cardul Tursib la fiecare urcare în autobuz prin simpla apropiere a acestuia de aparatele galbene din autobuz.


 Emiterea și încărcarea cardurilor Tursib pentru persoanele juridice de la agențiile Tursib:

Persoanele juridice au posibilitata de a  solicita emiterea și încărcarea/reîncărcarea cardurilor Tursib pentru angajații din cadrul firmei lor și la agențiile Tursib.

Dacă solicitarea de emitere a cardului Tursib este făcută la agențiile Tursib, cardurile se emit și se încarcă pe loc.

Pentru solicitarea încărcării cardului Tursib la agențiile Tursib, angajatul care solicită astfel încărcarea are nevoie de împuternicire din partea firmei.

Recomandăm persoanelor juridice care doresc să solicite emiteri sau încărcări/reîncărcări ale cardului Tursib pentru un număr mai mare de 10 angajați folosirea portalului Tursib pentru evitarea aglomerațiilor din agenții și pentru evitarea timpului mare de așteptare.

Dacă aveți întrebări sau vă sunt necesare detalii suplimentare ne puteți contacta fie pe adresa de e-mail: relatiicupublicul@tursib.ro fie la numărul de telefon 0269-426-100.