Dacă ești o persoană activă, ambițioasă și dornică să activezi în domeniul transportului de persoane, atunci te așteptăm în echipa Tursib S.A. Sibiu!
Suntem in cautarea unui economist talentat si motivat pentru a se alatura echipei noastre. Daca aveti abilitati solide de analiza, intelegere a pietelor financiare si capacitatea de a face prognoze precise, suntem interesati sa va cunoastem mai bine.
Principalele atributii si sarcini:
Intocmirea de evidenţe şi rapoarte cu specific contabil:
a) Clienti
- Stabilirea si verificarea lunara a balantei analitice a clientilor, verificarea acesteia cu balanta contabila;
- Intocmirea calculatiei pentru facturare chirii si publicitate, etc. cu respectarea tarifelor aprobate;
- Stabilirea lunara a clientilor restanti (situatia clientilor pe vechimi si scadente) si gestionarea lor in vederea recuperarii soldurilor, in colaborare cu Dep.Juridic;
- Intocmirea extraselor de cont privind creantele societatii, in vederea confirmarii lor;
- Identificarea partilor afiliate si evidenta acestora;
- Intocmeste lunar evidenta vanzarilor pe colaboratori, inclusiv situatia incasarilor lunare in cazul colaboratorilor privind biletele de calatorie;
- Impreuna cu personalul Departamentului Juridic-Achizitii Publice tine evidenta tuturor contractelor si verificarea corectitudinii tranzactiilor aferente (fizic si in cadrul programului informatic);
- Stabilirea lunara a TVA colectata pentru livrarile de bunuri si servicii precum si inregistrarea TVA neexigibila si a taxei devenita exigibila.
- Verificarea veniturilor in avans inregistrate si intocmirea notei de trecere pe venituri in luna urmatoare pentru respectarea principiului independentei;
- Compensatii-diferenta de tarif: stabilirea compensatiei-diferenta de tarif in baza listelor nominale, intocmirea anexelor centralizatoare prevazute in contractul de delegare si transmiterea in termen catre primarie;
b) Creditori si debitori diversi
- Inregistrarea creditorilor si debitorilor diversi, stabilirea componentei contului si verificarea soldului cu balanta contabila;
- Stabilirea si urmarirea creditorilor si debitorilor diversi restanti in functie de termenele de scadenta; Angajamente de plata
- Intocmirea si inregistrarea notelor contabile privind constituirea angajamentelor de plata pe persoane, in baza proceselor verbale si a notelor de constatare a pagubei;
- Comunicarea sumelor de retinut catre Dep.Resurse Umane;
- Verificarea soldului cu balanta contabila;
c) Evidenta provizioanelor pentru deprecierea creantelor
- Propune pentru constituire si inregistreaza provizioane dupa aprobare pentru clienti rau platnici sau aflati in litigiu;
- Urmareste si propune anularea provizioanelor constituite, stabileste componenta soldurilor si verifica soldurile cu balanta contabila;
d) Imobilizari si amortizari / Investitii
- Inregistrarea intrarilor si iesirilor de imobilizari necorporale si corporale, precum si a informatiilor cu privire la certificatul de garantie al acestora, acolo unde este cazul, date care se introduc in programul informatic odata cu inregistrarea facturilor fiscale primite de la furnizori;
- Evidenta mijloacelor fixe intrate, iesite pe categorii, persoane;
- Inregistrarea si monitorizarea avansurilor de imobilizari;
- Calculul amortizarii lunare si verificarea soldurilor cu balanta contabila;
- Inregistrarea si stabilirea componentei soldului aferent imobilizarilor in curs;
- Urmarirea si verificarea corectitudinii balantei lunare de imobilizari si amortizari;
- Urmarirea si verificarea corectitudinii Registrului mijloacelor fixe, Registrului bunurilor de capital si fiselor aferente mijloacelor fixe ale societatii;
- Verificarea corectitudinii tuturor situatiilor si tranzactiilor care implica elemente patrimoniale de natura imobilizarilor;
- Prezentarea listelor de inventariere pe fiecare persoana sau reper (dupa caz) si confirmarea inventarelor anuale;
- Urmarirea esalonarii pe venituri, concomitent cu amortismentul, a subventiilor pentru investitii;
- Raspunde de urmarirea si verificarea corectitudinii tuturor situatiilor si tranzactiilor care implica investitiile derulate de catre societate;
Alte creante imobilizate/ Alte datorii asimilate
- Intocmirea si inregistrarea notelor contabile privind creantele imobilizate/garantiile;
- Verificarea si calcularea garantiilor de buna executie prevazute in contractele incheiate si urmarirea scadentelor contractuale;
- Componenta soldurilor si verificarea acestora cu balanta contabila;
e) Gestioneaza activitatea de arhivare la nivelul societatii.
Cerinte obligatorii:
- Diploma in Economie sau domeniu relevant.
- Experienta de minim 5 ani intr-o pozitie similara.
- Cunostinte solide in analiza datelor si utilizarea unor instrumente precum Excel sau software-uri de analiza financiara.
Aptitudini:
- Inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiză si sinteza);
- Abilitati de comunicare excelente și capacitatea de a prezenta informatiile complexe intr-un mod accesibil.
- Capacitatea de a lucra in echipa si de a colabora cu departamentele interne.
- Abilitati analitice si de rezolvare a problemelor.