Economist

Dacă ești o persoană activă, ambițioasă și dornică să activezi în domeniul transportului de persoane, atunci te așteptăm în echipa Tursib S.A. Sibiu!

Suntem in cautarea unui economist talentat si motivat pentru a se alatura echipei noastre. Daca aveti abilitati solide de analiza, intelegere a pietelor financiare si capacitatea de a face prognoze precise, suntem interesati sa va cunoastem mai bine.

Principalele atributii si sarcini:

 Intocmirea de evidenţe şi rapoarte cu specific contabil:

a) Clienti

  • Stabilirea si verificarea lunara a balantei analitice a clientilor, verificarea acesteia cu balanta contabila;
  • Intocmirea calculatiei pentru facturare chirii si publicitate, etc. cu respectarea tarifelor aprobate;
  • Stabilirea lunara a clientilor restanti (situatia clientilor pe vechimi si scadente) si gestionarea lor in vederea recuperarii soldurilor, in colaborare cu Dep.Juridic;
  • Intocmirea extraselor de cont privind creantele societatii, in vederea confirmarii lor;
  • Identificarea partilor afiliate si evidenta acestora;
  • Intocmeste lunar evidenta vanzarilor pe colaboratori, inclusiv situatia incasarilor lunare in cazul colaboratorilor privind biletele de calatorie;
  • Impreuna cu personalul Departamentului Juridic-Achizitii Publice tine evidenta tuturor contractelor si verificarea corectitudinii tranzactiilor aferente (fizic si in cadrul programului informatic);
  • Stabilirea lunara a TVA colectata pentru livrarile de bunuri si servicii precum si inregistrarea TVA neexigibila si a taxei devenita exigibila.
  • Verificarea veniturilor in avans inregistrate si intocmirea notei de trecere pe venituri in luna  urmatoare pentru respectarea principiului independentei;
  • Compensatii-diferenta de tarif: stabilirea compensatiei-diferenta de tarif in baza listelor nominale, intocmirea anexelor centralizatoare prevazute in contractul de delegare si transmiterea in termen catre primarie;

b) Creditori si debitori diversi

  • Inregistrarea creditorilor si debitorilor diversi, stabilirea componentei contului si verificarea soldului cu balanta contabila;
  • Stabilirea si urmarirea creditorilor si debitorilor diversi restanti in functie de termenele de scadenta; Angajamente de plata
  • Intocmirea si inregistrarea notelor contabile privind constituirea angajamentelor de plata pe persoane, in baza proceselor verbale si a notelor de constatare a pagubei;
  • Comunicarea sumelor de retinut catre Dep.Resurse Umane;
  • Verificarea soldului cu balanta contabila;

c) Evidenta provizioanelor pentru deprecierea creantelor

  • Propune pentru constituire si inregistreaza provizioane dupa aprobare pentru clienti rau platnici sau aflati in litigiu;
  • Urmareste si propune anularea provizioanelor constituite, stabileste componenta soldurilor si verifica soldurile cu balanta contabila;

d) Imobilizari si amortizari / Investitii

  • Inregistrarea intrarilor si iesirilor de imobilizari necorporale si corporale, precum si a informatiilor cu privire la certificatul de garantie al acestora, acolo unde este cazul, date care se introduc in programul informatic odata cu inregistrarea facturilor fiscale primite de la furnizori;
  • Evidenta mijloacelor fixe intrate, iesite pe categorii, persoane;
  • Inregistrarea si monitorizarea avansurilor de imobilizari;
  • Calculul amortizarii lunare si verificarea soldurilor cu balanta contabila;
  • Inregistrarea si stabilirea componentei soldului aferent imobilizarilor in curs;
  • Urmarirea si verificarea corectitudinii balantei lunare de imobilizari si amortizari;
  • Urmarirea si verificarea corectitudinii Registrului mijloacelor fixe, Registrului bunurilor de capital si fiselor aferente mijloacelor fixe ale societatii;
  • Verificarea corectitudinii tuturor situatiilor si tranzactiilor care implica elemente patrimoniale de natura imobilizarilor;
  • Prezentarea listelor de inventariere pe fiecare persoana sau reper (dupa caz) si confirmarea inventarelor anuale;
  • Urmarirea esalonarii pe venituri, concomitent cu amortismentul, a subventiilor pentru investitii;
  • Raspunde de urmarirea si verificarea corectitudinii tuturor situatiilor si tranzactiilor care implica investitiile derulate de catre societate;

Alte creante imobilizate/ Alte datorii asimilate

  • Intocmirea si inregistrarea notelor contabile privind creantele imobilizate/garantiile;
  • Verificarea si calcularea garantiilor de buna executie prevazute in contractele incheiate si urmarirea scadentelor contractuale;
  • Componenta soldurilor si verificarea acestora cu balanta contabila;

e) Gestioneaza activitatea de arhivare la nivelul societatii.

 Cerinte obligatorii:

  • Diploma in Economie sau domeniu relevant.
  • Experienta de minim 5 ani intr-o pozitie similara.
  • Cunostinte solide in analiza datelor si utilizarea unor instrumente precum Excel sau software-uri de analiza financiara.

Aptitudini:

  • Inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiză si sinteza);
  • Abilitati de comunicare excelente și capacitatea de a prezenta informatiile complexe intr-un mod accesibil.
  • Capacitatea de a lucra in echipa si de a colabora cu departamentele interne.
  • Abilitati analitice si de rezolvare a problemelor.

Ne dorim să avem o colaborare cât mai lungă și mai productivă.

Dacă îndeplinești toate aceste condiții te așteptăm sa ne transmiți CV-ul pe adresa de e-mail personal@tursib.ro sau poti depune CV-ul la sediul societății Tursib SA din Str. Munchen nr. 1, Sibiu.

Așteptăm cu interes să te cunoaștem!

Noi mișcăm orașul!

< Înapoi la toate posturile disponibile