Dacă ești o persoană activă, ambițioasă și dornică să activezi în domeniul transportului de persoane, atunci te așteptăm în echipa Tursib S.A. Sibiu!
Postul presupune:
- Organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile si fiscale a societatii, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare.
- Asigura si raspunde de respectarea legii contabilitatii la nivel de firma; elaboreaza si implementeaza sistemul general de evidenta contabila a firmei. Asigura respectarea legalitatii privind intocmirea si valorificarea tuturor documentelor financiar-contabile si asigura respectarea legislatiei financiar-contabile si fiscale la nivelul societatii.
- Intocmeste balantele analitice lunare si declaratiile fiscale specifice activitatii economico-financiare.
Principalele atributii si sarcini:
- Coordoneaza activitatea personalului din subordine si raspunde de modul de indeplinire a tuturor atributiilor ce revin personalului din subordine.
- Intocmeste si raspunde de lucrarile de inchidere a exercitiului financiar-contabil, balantele de verificare lunare, declaratiile fiscale lunare/trimestriale/semestriale/anuale, raportarea SAF-T, raportari contabile semestriale si situatiile financiare anuale. Asigura intocmirea tuturor declaratiilor de impozite si taxe si raportari solicitate de catre organele administratiei financiare, institutiile de stat, locale, de control, bancare (inclusiv BERD, BNR), statistice etc.
- Stabilirea impozitului pe profit (identificare cheltuieli nedeductibile, venituri neimpozabile etc.), inclusiv declaratii aferente (100 trimestrial si 101 anual);
- Inregistarea operatiunilor de capital (spre ex.majorare/reducere capital social, rezerve, rezultat curent, rezultat reportat, dividende etc.)
- Intocmirea si verificarea notei contabile privind salariile, retinerile, tichetele de masa, contributiile sociale, cheltuielile sociale etc. in baza documentatiilor primite de la dep.Resurse Umane (state de plata etc.), inclusiv verificare declaratii aferente (112, 100-varsaminte pentru persoane cu handicap neincadrate, 205 etc.)
- Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari, inclusiv declaratii aferente (300, 394, 390 dupa caz)
- Stabilirea compensatiei/subventiei lunare pentru acoperirea costurilor (verificare eligibilitate cheltuieli si venituri)
- Intocmeste calculul indicatorilor economico-financiari la nivelul societatii, respectiv monitorizeaza dupa caz (contracte de mandat, contract de delegare, angajamente contracte de creditare bancare etc.)
- Asigura intocmirea registrelor obligatorii prevazute de legislatia in vigoare; urmareste existenta si tinerea corecta a registrelor de evidenta specifice domeniului financiar-contabil (inclusiv gestiuni, casierii).
- Indica sefului ierarhic disfunctionalitatile sesizate pentru stabilirea masurilor de remediere a acestora.
- Mentine legatura cu ANAF – fisa rol pentru o evidenta corecta si procedeaza la rezolvarea problemelor ce intervin.
- Aplica viza de control financiar preventiv conform procedurii interne, in lipsa responsabilului CFP.
- Preia in totalitate atributiile si autoritatile directorului economic in perioada de concediu de odihna, concediu pentru incapacitate temporara de munca si alte cazuri care conduc la lipsa acestuia.
Cerinte obligatorii:
- absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;
- sa probeze o vechime de cel putin 5 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile si fiscale.
- sa detina cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
- sa detina cunostinte aprofundate in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil si fiscal;
- sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;
Aptitudini:
- inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiză si sinteza);
- capacitate de organizare si contol a activitatii;
- capacitate de coordonare a personalului din subordine;
- capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
Vor fi admise doar CV-urile care indeplinesc cerintele detaliate mai sus.