ACTUALIZARE INFORMAȚII – DISFUNCȚIONALITĂȚI SISTEM DE TICKETING ȘI FLEET MANAGEMENT


Publicat în

Update: 17.12.2024 - întregul sistem este funcțional.

Update 11.12.2024 - afișajele electronice din stații sunt funcționale.

Update 05.12.2024 ora 12:20 - călătorii pot achiziționa titluri de călătorie de pe toate canalele, inclusiv de la aparatele contactless și de la automatele stradale.


Tursib s-a confruntat în aceste zile cu o problemă tehnică referitoare la volumul datelor stocate pe servere, care au determinat un blocaj al sistemului.

În prezent, echipa tehnică lucrează pentru a remedia disfuncționalitățile, însă având în vedere faptul că volumul de date implicat este semnificativ, procesul necesită mai mult timp.

Începând de astăzi, 05.12.2024, o parte din sistemul de ticketing este funcțional, respectiv călătorii își pot achiziționa titluri de călătorie prin următoarele canale de achiziție:

  • Portalul Tursib;
  • Aplicația mobilă SibiuBus;
  • Aplicația mobilă 24Pay; 
  • Colaboratori – Simpa și Alpacom;
  • Agențiile Tursib.

Aparatele contactless din autobuze sunt în continuare în curs de remediere, astfel deocamdată nu se pot face achiziții prin intermediul acestora și este posibil ca la validarea titlului de călătorie să apară erori chiar dacă titlul de călătorie este valabil.

Pe măsură ce situația va fi remediată, vom actualiza secvențial informațiile.

Ne cerem scuze pentru inconveniente și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a pune în funcțiune întregul sistem în cel mai scurt timp.