Încărcare card Tursib de pe site

Portalul de încărcare a cardurilor Tursib a fost creat în cadrul proiectului finanțat din fonduri europene nerambursabile “Modernizarea Transportului Public în Municipiul Sibiu”.

Această metodă de încărcare a cardurilor Tursib din PVC este integrată începând cu luna August 2023.

În cadrul acestuia aveți posibilitatea să:

  • Achiziționați titluri de călătorie pe cardul Tursib din PVC;
  • Vizualizați titlurile de călătorie disponibile pe cardul Tursib din PVC;
  • Vizualizați istoricul plăților făcute cu cardul bancar pe aparatele contractless din autobuzele Tursib;
  • Configurați traseul dorit;
  • Obțineți informații despre timpul de sosire în stație a autobuzelor în timp real;
  • Vizualizați traseele transportului public din Sibiu.

În prezent această modalitate permite încărcarea pe cardul Tursib din  PVC a următoarelor titluri de călătorie:

  1. Bilete 60 min urban;
  2. Legitimații zilnice;
  3. Abonamente săptămânale;
  4. Abonamente 30 zile urban nominale;
  5. Abonamente 30 zile Păltiniș nominale;
  6. Bilete Păltiniș o călătorie;
  7. Bilete Păltiniș două călătorii;
  8. Bilete bicicletă Păltiniș;
  9. Abonamente donatori de sânge;
  10. Abonamente elevi;
  11. Abonamente pensionari;
  12. Abonamente studenți orfani;
  13. Abonamente eroi;
  14. Abonamente studenți (începând cu data de 15 Ianuarie 2024);

IMPORTANT:

Pentru crearea contului trebuie să folosiți același CNP folosit și la emiterea cardului Tursib din PVC;

Dacă aveți cont în aplicația mobilă SibiuBus nu mai este necesară crearea unui cont, conectarea se face în acest caz cu adresa de e-mail și parola folosite la crearea contului SibiuBus.

Status comenzi:

  • Inițializare – comanda este salvată. ATENȚIE: în acest stadiu comanda nu este transmisă către Tursib;
  • Spre plată – trebuie efectuată plata cu cardul bancar;
  • Verificare – comanda este transmisă către Tursib, care urmează să verifice documentele încărcate și ulterior să valideze comanda;
  • Respinsă – operatorul observă o erore (explicațiile refuzului le regăsiți la motiv refuz);
  • Șters – comanda a fost ștearsă de către utilizator;
  • Finalizată – comanda a fost încheiată, cererea de emitere și încărcare/ reîncărcare este emisă, iar cardul Tursib a fost încărcat.

Pașii de urmat pentru crearea contului și logarea în portal:

  1. Intrați pe site-ul Tursib și accesați butonul “Încarcă cardul” din pagina principală;
  2. Accesați meniul “Înregistrare” și introduceți datele pentru crearea contului;
  3. După crearea contului accesați meniul “Logare”;
  4. Introduceți datele de conectare și apăsați “Conectare”;
  5. Apăsați “+ Adăugare card” și introduceți numărul cardului Tursib din PVC (numărul este inscripționat pe cardul Tursib în partea stângă jos);
  6. Completați profilul utilizatorului cu datele necesare;

Pașii de urmat pentru emiterea cardurilor Tursib:

  1. Intrați pe site-ul Tursib și accesați butonul “Încarcă cardul” din pagina principală;
  2. Introduceți datele de conectare;
  3. Accesați secțiunea “Emitere/ reîncărcare carduri gratuități și reduceri” și selectați “Comandă nouă”;
  4. Selectați tipul solicitării “Emitere card”;
  5. Selectați tipul de călător (donator de sânge, student orfan, elev, erou, pensionar);
  6. Selectați unitatea de unde doriți să ridicați cardul Tursib;
  7. Selectați instituția și produsul;
  8. Urmați pașii de încărcare a abonamentului.

*Vă rugăm la completarea datelor să vă asigurați că ați completat datele corecte. De asemenea, ordinea datelor de scriere trebuie să fie NUME PRENUME.

*În cazul categoriilor de persoane care beneficiază de gratuitate la transportul public în comun, până la ridicarea cardului Tursib, documentul de călătorie în baza căruia pot circula cu autobuzele Tursib este mail-ul de confirmare primit în urma transmiterii solicitării de emitere și încărcare. Valabilitatea acestuia este de 15 zile de la data primirii. 

Pașii de urmat pentru încărcarea cardului Tursib cu titluri de călătorie cu preț întreg:

  1. Intrați pe site-ul Tursib și accesați butonul “Încarcă cardul” din pagina principală;
  2. Introduceți datele de conectare;
  3. Apăsați pe săgeata verde de pe cardul Tursib și selectați “Adaugă titlu”;
  4. Adăugați titlul de călătorie dorit în coș, apăsați finalizare coș și introduceți datele cardului bancar pentru a putea face plata;

Atenție! La înrolarea cardului bancar procesatorul de plăți va efectua pentru verificare o tranzacție de 1 leu. Suma va fi însă ulterior returnată.

*Plata se face securizat cu ajutorul procesatorului de plăţi autorizat euplatesc.ro.

*În cazul în care doriți descărcarea facturii aferentă plății, o regăsiți după urmarea tuturor pașilor în secțiunea "Istoric tranzacții".

Pașii de urmat pentru încărcarea cardului Tursib cu abonament pentru donatori:

  1. Intrați pe site-ul Tursib și accesați butonul “Încarcă cardul” din pagina principală;
  2. Introduceți datele de conectare;
  3. Accesați secțiunea “Emitere/reîncărcare carduri gratuități și reduceri” și selectați “Comandă nouă”;
  4. Selectați tipul solicitării “Reîncărcare card”;
  5. Selectați în secțiunea instituție “Donatori”;
  6. Selectați produsul “Abonament donator de sânge”;
  7. Selectați data start abonament (data de la care doriți ca abonamentul să-și înceapă valabilitatea);
  8. Selectați ID-ul cardului (numărul cardului Tursib din PVC care este inscripționat pe cardul Tursib în partea stângă jos);
  9. Introduceți numărul adeverinței de donator în secțiunea “Nr. dosar”;
  10. Atașați documentele necesare (C.I și Adeverința de donator”) - Adeverința de donator se poate folosi o singură dată;
  11. Apăsați “Salvare”;
  12. Așteptați confirmarea verificării documentelor (aceasta o veți primi pe e-mail și în portal);
  13. Introduceți datele cardului bancar pentru a putea face plata;

Atenție! La înrolarea cardului bancar procesatorul de plăți va efectua pentru verificare o tranzacție de 1 leu. Suma va fi însă ulterior returnată.

*Plata se face securizat cu ajutorul procesatorului de plăţi autorizat euplatesc.ro

*În cazul în care doriți descărcarea facturii aferentă plății, aceasta o regăsiți după urmarea tuturor pașilor în secțiunea "Toate comenzile".

Pașii de urmat pentru încărcarea cardului Tursib cu abonament pentru elevi:

  1. Intrați pe site-ul Tursib și accesați butonul “Încarcă cardul” din pagina principală;
  2. Introduceți datele de conectare;
  3. Accesați secțiunea “Emitere/reîncărcare carduri gratuități și reduceri” și selectați “Comandă nouă”;
  4. Selectați tipul solicitării “Reîncărcare card”;
  5. Selectați instituția (școala în care este înmatriculat elevul);
  6. Selectați produsul “Abonament elev”;
  7. Selectați data start abonament;
  8. Introduceți clasa/grupa;
  9. Selectați ID-ul cardului (numărul cardului Tursib din PVC care este inscripționat pe cardul Tursib în partea stângă jos);
  10. Atașați documentele necesare (C.I, certificat de naștere, carnet de elev);
  11. Apăsați “Salvare”.

Pașii de urmat pentru încărcarea cardului Tursib cu abonament pentru studenți (Valabil începând cu data de 15 Ianuarie 2024).

  1. Intrați pe site-ul Tursib și accesați butonul “Încarcă cardul” din pagina principală;
  2. Introduceți datele de conectare;
  3. Accesați secțiunea “Emitere/reîncărcare carduri gratuități și reduceri” și selectați “Comandă nouă”;
  4. Selectați tipul solicitării “Reîncărcare card”;
  5. Selectați tipul de călător “Student”;
  6. Selectați instituția;
  7. Selectați produsul "Abonament student";
  8. Selectați data start abonament;
  9. Completați solicitarea de încărcare;
  10. Selectați anul de studiu în secțiunea "Clasă/grupă";
  11. Selectați ID-ul cardului (numărul cardului Tursib din PVC care este inscripționat pe cardul Tursib în partea stângă jos);
  12. Atașați documentele necesare (C.I, adeverință de la facultate/carnet de student vizat pe anul universitar în curs/legitimație de student vizată pe anul universitar în curs - cea din urmă este valabilă pentru studenții doctoranzi);
  13. Apăsați “Salvare”.

Pașii de urmat pentru încărcarea cardului Tursib cu abonament pentru studenți orfani:

  1. Intrați pe site-ul Tursib și accesați butonul “Încarcă cardul” din pagina principală;
  2. Introduceți datele de conectare;
  3. Accesați secțiunea “Emitere/reîncărcare carduri gratuități și reduceri” și selectați “Comandă nouă”;
  4. Selectați tipul solicitării “Reîncărcare card”;
  5. Selectați instituția;
  6. Selectați produsul “Abonament student orfan”;
  7. Selectați data start abonament;
  8. Selectați ID-ul cardului (numărul cardului Tursib din PVC care este inscripționat pe cardul Tursib în partea stângă jos);
  9. Atașați documentele necesare (C.I, carnet de student, certificat de deces al părintelui);
  10. Apăsați “Salvare”.

Pașii de urmat pentru încărcarea cardului Tursib cu abonament pentru eroi:

  1. Intrați pe site-ul Tursib și accesați butonul “Încarcă cardul” din pagina principală;
  2. Introduceți datele de conectare;
  3. Accesați secțiunea “Emitere/reîncărcare carduri gratuități și reduceri” și selectați “Comandă nouă”;
  4. Selectați tipul solicitării “Reîncărcare card”;
  5. Selectați instituția “Eroi”;
  6. Selectați produsul (abonament erou 1989 urmaș sau însoțitor/abonament militari și veterani militari/abonament persoane persecutate politic sau etnic, abonament veterani sau văduve de război), după caz;
  7. Selectați data start abonament;
  8. Selectați ID-ul cardului (numărul cardului Tursib din PVC care este inscripționat pe cardul Tursib în partea stângă jos);
  9. Introduceți numărul legitimației de erou în secțiunea “Nr. Dosar”;
  10. Atașați documentele necesare (C.I și legitimație de beneficiar al unor legi speciale);
  11. Apăsați “Salvează”.

Pașii de urmat pentru încărcarea cardului Tursib cu abonament pentru pensionari:

  1. Intrați pe site-ul Tursib și accesați butonul “Încarcă cardul” din pagina principală;
  2. Introduceți datele de conectare;
  3. Accesați secțiunea “Emitere/reîncărcare carduri gratuități și reduceri” și selectați “Comandă nouă”;
  4. Selectați tipul solicitării “Reîncărcare card”;
  5. Selectați instituția (Casa de pensii de care aparțineți);
  6. Selectați produsul (Abonament pensionar cu/fără convenție);
  7. Selectați data start abonament;
  8. Selectați ID-ul cardului (numărul cardului Tursib din PVC care este inscripționat pe cardul Tursib în partea stângă jos);
  9. Completați în secțiunea “Nr. Dosar” numărul dosarului de pensie prezent pe cuponul de pensie;
  10. Atașați documentele necesare (C.I și cupon de pensie);
  11. Apăsați “Salvează”.

INFORMAȚII PERSOANE JURIDICE

Persoanele juridice au posibilitatea să solicite emiterea și încărcarea sau reîncărcarea cardurilor Tursib din PVC pentru angajații din cadrul firmei lor prin intermediul portalului Tursib.

Portalul de încărcare a titlurilor de călătorie Tursib este o nouă metodă implementată de către Tursib pentru simplificarea procesului de transmitere a solicitărilor de emitere și încărcare sau reîncărcare.

Titlurile de călătorie care pot fi încărcate pe cardurile Tursib pentru angajații dumneavoastră în cadrul portalului:

  1. Abonamente săptămânale;
  2. Abonamente 30 de zile urban nominal și nenominal;
  3. Abonamente 30 de zile Păltiniș nominal și nenominal.

Accesul în portal se realizează prin apăsarea butonului “Încarcă cardul” din pagina principală a site-ului www.tursib.ro sau apăsând click aici.

Portalul permite atât transmiterea solicitărilor de emitere și încărcare a cardurilor Tursib cât și solicitările de reîncărcare ulterioară a acestora.

Dacă solicitarea de emitere și încărcare este făcută prin intermediul portalului Tursib cardurile vor putea fi ridicate de la sediul Tursib de pe str. Munchen, nr. 1, Sibiu.

Pentru a putea folosi portalul firmele trebuie să aibă un cont creat. Persoanele juridice din baza noastră de date au beneficiat de crearea contului odată cu lansarea portalului, însă firmele care nu au deja un cont creat în portal trebuie să transmită o solicitare de creare a unui cont pe adresa de e-mail relatiicupublicul@tursib.ro/marketing@tursib.ro. Solicitarea trebuie să conțină următoarele informații: adresă de e-mail (va fi cea folosită ulterior pentru logarea în cont), RO-ul/CUI-ul și adresa firmei.

După transmiterea datelor către Tursib, veți primi un e-mail când contul a fost creat, iar dumneavoastră trebuie să introduceți adresa de e-mail anterior transmisă și să setați o parolă contului prin apăsarea butonului “setare/resetare” parolă din portal.

Listele cu angajații se vor atașa în portal în format CSV. Formatul va fi pus la dispoziție din partea Tursib și trebuie completat în acel model pentru evitarea oricăror erori de formatare. Astfel vor fi 2 fișiere CSV, unul folosit pentru EMITEREA și ÎNCĂRCAREA cardurilor și unul folosit pentru REÎNCĂRCAREA cardurilor Tursib.

Pentru emiterea și încărcarea cardurilor este necesar să se atașeze și “Nota de prelucrare a datelor cu caracter personal” în format scanat.  

Nota de prelucrare a datelor cu caracter personal poate fi descărcată aici.

De asemenea, vă rugăm să țineți cont de faptul că valabilitatea abonamentelor Tursib este fie de 7 zile fie de 30 de zile calendaristice. Astfel, listele cu angajații trebuie încărcate și transmise înainte de trecerea celor 7/30 de zile pentru evitarea oricăror neplăceri. Un exemplu util de transmitere a listelor regăsiți în ultima parte a fișierului “Manual de utilizare al persoanelor pentru persoanele juridice”.

Efectuarea plății prin intermediul portalului Tursib se poate efectua prin 2 modalități:

  1. Firmele care au încheiat contract cu Tursib S.A. și au acceptat un termen de plată (scadență) vor efectua plata prin OP (în termenul agreat prin contract).
  2. Firmele care nu au încheiat printr-un contract valabil un termen scadent cu Tursib S.A. vor efectua plata prin OP sau card bancar.

*Vă rugăm să vă asigurați că OP-ul conține semnătura digitală sau fizică a băncii emitente și ulterior să-l încărcați în portalul Tursib.

De asemenea, precizăm faptul că facturile fiscale se vor descărca de către utilizator direct din portal, fără a mai implica personalul Tursib.

Status comenzi:

  • Inițializare – comanda este salvată. ATENȚIE: în acest stadiu comanda nu este transmisă către Tursib;
  • Spre plată – trebuie încărcat OP-ul sau făcută plata cu card bancar;
  • Verificare OP – comanda este transmisă către Tursib, care urmează să verifice OP-ul și ulterior să valideze comanda;
  • Verificare – comanda este transmisă către Tursib, care urmează să verifice suma plătită și ulterior să valideze comanda;
  • Respinsă – operatorul observă o erore (explicații la motiv refuz);
  • Șters – comanda a fost ștearsă de către utilizator;
  • Finalizată – comanda a fost încheiată, emisă factura fiscală și cardurile persoanelor din comandă au fost încărcate;
  • Termen de plată – pentru companiile care au perioadă scadentă în contract.

Odată cu această nouă procedură de transmitere a cererilor de emitere/reîncărcare pentru angajații dumneavoastră, vechea modalitate de transmitere, respectiv transmiterea listelor cu angajați spre casieria centrală Tursib NU va mai fi disponibilă.

Vă rugăm să rețineți faptul că abonamentele astfel achiziționate vor fi disponibile pe cardul Tursib din PVC, NU în aplicația mobilă SibiuBus.

Astfel, angajații după încărcare trebuie doar să valideze cardul Tursib la fiecare urcare în autobuz prin simpla apropiere a acestuia de aparatele galbene din autobuz.

În situația în care aveți întrebări sau întâmpinați dificultăți vă oferim suport de luni – vineri în intervalul orar 7:00 – 15:00 la numărul de telefon 0269-426-100 sau pe adresa de e-mail relatiicupublicul@tursib.ro.