SISTEM DE TICKETING ȘI FLEET MANAGEMENT TEMPORAR INDISPONIBIL

Update: Situația a fost remediată.

Din cauza unei probleme tehnice sistemul de ticketing și fleet management este temporar indisponibil.

Ca atare, în prezent singurele canale de achiziție care pot fi utilizate sunt aplicația mobilă 24Pay, prin intermediul colaboratorilor noștri (Simpa și Alpacom) sau de la automatele stradale de pe LINIA VERDE.

CHESTIONAR: Cum vă deplasați în Sibiu?

În perioada 3-18 februrarie 2025 vă invităm să completați următorul formular: https://tursib.ro/page/chestionar-mobilitate

Formularul se referă la mobilitatea în Sibiu, la modurile de deplasare pe care le utilizați pentru a ajunge la serviciu, la școală sau în alte puncte de interes, precum și la aspectele care ar trebui îmbunătățite pentru a face autobuzul, bicicleta sau mersul pe jos să fie mai atractive, în comparație cu utilizarea autoturismului personal. 

OPTIMIZAREA PROGRAMULUI DE CIRCULAȚIE ȘI INTRODUCEREA UNEI NOI STAȚII ÎNCEPÂND CU DATA DE 8 IANUARIE 2025

Vă informăm că, începând cu data de 8 ianuarie 2025, în urma analizei planului de transport și a solicitărilor clienților noștri se vor efectua o serie de ajustări în scopul optimizării planul de transport.

Modificările care vor fi valabile începând cu data de 8 ianuarie 2025 sunt următoarele: